Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

CZAT

mit gondolok? azt, amit te. vagy nem? de. nem. de. nem! de! nem. akkor is! [www.cziczo.hu]

Friss topikok

  • Dr. Visor Karola: #masturhate (2014.05.27. 12:36) Imre, te fütyi vagyol?
  • bikmakk: Kortárs irodalomra, művészfilmre, komolyzenére és színházra már pedig szükség van. Ez nem lehet ké... (2014.05.24. 14:41) Mert.
  • : @Tomi from Space: Szerintem előbb olvass... (2014.02.15. 16:26) Az egészen más...
  • Cziczó Attila: terraincognita.uw.hu/2676.jpg (2014.02.15. 09:04) Ha kicsi lennék...
  • Cziczó Attila: 10% színtiszta (2012.05.17. 08:56) Génjeim

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

05 Olyan nő

czatti 2014.09.26. 07:07

Berta18 lemez - talán - legnépszerűbb slágere! Az biztos, hogy a koncertek hangulatát nem lehet visszaadni egy stúdióban. Azért egészen jó hangulata lett!

ITT meghallgathatod!

OLYAN NŐ KELL
(zene és szöveg: Cziczó Attila)

Nekem olyan nő kell, mint anyád. Vigyorog rajtam az apád.
Neki pont az anyád nem kell. Darabokra vágná fel.

Nekem olyan nő kell, mint a húgod, kár, hogy előlem eldugod.
Ha megkapnám egy hétre, megtenném tízszeres tétre.

Nekem olyan nő kell, aki tanár, aki bennem is értéket talál,
aki kettesben inkább vizsgáztat, de mások előtt szemeivel hintáztat.

Nekem olyan nő kell, aki híres, szexi, magas, vörös, olyan íres.
Ha bemutatom, elájul mindenki. És az életem, az én életem, a legkevésbé sem érdekli.

OLYAN KELL, AMILYEN NINCS MÁS.
LEGYEN KALAUZ, BÖLCSÉSZ, VAGY KRISNÁS,
A LÉNYEG, HOGY CSAK AZ ENYÉM LEGYEN,
HOGY AZ ÉRTÉKEIMET BELETEGYEM.

Nekem olyan nő kell, aki okos. A melle meg hegyes, mint egy fokos.
Ha kérdezem, nem kérdez vissza. Ha kínálom, a söröm megissza.

Nekem olyan nő kell, aki buta, de jól áll rajta minden cuki ruha.
Gondolatok helyett röhög. Ám esténként a fülembe hörög.

Nekem olyan nő kell, mint a húgod, kár, hogy előlem eldugod.
Ha megkapnám egy hétre, megtenném tízszeres tétre.

Nekem olyan nő kell, mint anyád. Vigyorog rajtam az apád.
Neki pont az anyád nem kell. Darabokra vágná fel.

Egy olyan nő, egy olyan nő,
Egy olyan nő kell, mint te. Egy olyan, mint te!

Címkék: fishmojo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromnower.blog.hu/api/trackback/id/tr176720667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása