Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

CZAT

mit gondolok? azt, amit te. vagy nem? de. nem. de. nem! de! nem. akkor is! [www.cziczo.hu]

Friss topikok

  • Dr. Visor Karola: #masturhate (2014.05.27. 12:36) Imre, te fütyi vagyol?
  • bikmakk: Kortárs irodalomra, művészfilmre, komolyzenére és színházra már pedig szükség van. Ez nem lehet ké... (2014.05.24. 14:41) Mert.
  • : @Tomi from Space: Szerintem előbb olvass... (2014.02.15. 16:26) Az egészen más...
  • Cziczó Attila: terraincognita.uw.hu/2676.jpg (2014.02.15. 09:04) Ha kicsi lennék...
  • Cziczó Attila: 10% színtiszta (2012.05.17. 08:56) Génjeim

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Lesz!? / Fém

czatti 2014.05.01. 07:07

Jaj, de sok a kérdőjel! Pedig a lányok (Anikó, Tia és Zsófi) ötletét most már nem söpörhetem a szőnyeg alá: ötévente újra és újra megrendezem a Fémet. Amíg bele nem halok, haha...

feszek1415.jpg

A közönség választása lett végül, hogy az évfordulóra - öt éves a Jemol! - melyik előadást újítsuk fel. A Fémet választották. Én is. (Pedig a kezdetekben a HáRoMnőVÉrre készültem, aztán rájöttem, hogy azt már soha.) Nagy kihívásnak tűnik. Azt az öt évvel ezelőttit megismételni lehetetlen, ellenben kevésbé érdekeset csinálni meg minek? Valami nagyon különlegesre készülök. (Mert annak annyira nem örülök, amikor kéretlenül csinálnak belőle egy nagyon másmilyen valamit. Annak persze örülök, hogy mások is használják!)

Ritka jó a szövegkönyv - önámítás? ugyan! -, nagyon sokan szerették és dicsérték, bár az is igaz, hogy a magyar színházi alapvetéstől a Fém elkészültével kezdtem távolodni, meg is kaptam a magamét Ascher atyaúristentől, de amit akkor még fájlaltam, ma már simán elfogadom, sőt! Szerintem nem lesz már olyan, hogy ez az abszurdocska ne lenne aktuális. És visszamenőleg is ezt gondolom.

És a gondok... Nem biztos, hogy lesz annyi színpadra fogható társulati tag és vendég, hogy sikerüljön. Egyelőre Zsófi és Tia a tuti. Na meg a tapasztaltabb színészszázadunk - ha lesz miből megfinanszírozni őket. A főhős, Samu ellenben egyelőre lutri. Pedig nélküle nincs Fém. (Jelöltek azért vannak!)

Ezért ott tartunk, hogy az elhatározás és az ötlet megvan, a színpadi megvalósítás viszont csúszhat. Meglátjuk... (Végül is a műsorváltoztatás jogát fenntartjuk.)

 

Címkék: fém fészek színház

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromnower.blog.hu/api/trackback/id/tr615889915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása