Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

CZAT

mit gondolok? azt, amit te. vagy nem? de. nem. de. nem! de! nem. akkor is! [www.cziczo.hu]

Friss topikok

  • Dr. Visor Karola: #masturhate (2014.05.27. 12:36) Imre, te fütyi vagyol?
  • bikmakk: Kortárs irodalomra, művészfilmre, komolyzenére és színházra már pedig szükség van. Ez nem lehet ké... (2014.05.24. 14:41) Mert.
  • : @Tomi from Space: Szerintem előbb olvass... (2014.02.15. 16:26) Az egészen más...
  • Cziczó Attila: terraincognita.uw.hu/2676.jpg (2014.02.15. 09:04) Ha kicsi lennék...
  • Cziczó Attila: 10% színtiszta (2012.05.17. 08:56) Génjeim

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Részlet 'A király meztelen' című drámá(m)ból

czatti 2014.01.14. 07:07

Már egy ideje írom ezt a drámát, ami korosztályom hímtagjainak állít majd tükörképet. Vagy nem. De valami ilyesmire készülök. Négy éve kezdtem bele, azóta évente egyszer előveszem, s nézegetem. De idén megírom! (S akkor jöjjön egy rövidke részlet!)

ANDRÁS Egészségemre! (iszik)
ÁRON (jön be) Na?
ANDRÁS Sterilizálás. Egy pohár bort?
ÁRON Nem, most nem. (leül) Andris, figyelj, én...
ANDRÁS Nem kell a bűnbánat. Felejtsük el!
ÁRON Ahogy szoktuk?
ANDRÁS Ahogy szoktuk.
ÁRON Hányszor mondjuk még ki?
ANDRÁS (megvonja a vállát) Sokszor. Olyan, mintha szeret-nénk hallgatni.
ÁRON A nyomorunkat. (csend) Nekem már fáj.
ANDRÁS (meredten néz maga elé)
ÁRON Miért csináljuk? Miért hagyjuk? Egyetlen mondattal, vagy egyetlen szóval le lehetne zárni. A felénél tartunk. Még lehetne egy jó féléletünk. Szarmentes életünk.
ANDRÁS Mi van veled?
ÁRON Á, csak jár az agyam.
ANDRÁS Az a jó, másnaposan agyalni.
ÁRON Kurvára nem jó ez így, Andris! Kurvára nem.
ANDRÁS Mi nem? Mondd már meg nekem, mi nem jó így?
ÁRON Ahogy csináljuk. Lehetne ezt másképp' is. Nem ezt tanítod? Hogyan lehet élni, fiatalok, figyeljetek a tanár bácsira! Nem ezért csinálod?
ANDRÁS (rázza a fejét) Tudod, hogy nem.
ÁRON Felmondjuk a leckét.
ANDRÁS De nem mondunk fel.
ÁRON Gáz.
ANDRÁS Durvább, mint Auschwitz. Mert fullaszt, kínoz a méreg, de élünk tovább.
ÁRON (csend) Nekem majdnem az apám lett.
ANDRÁS Nem majdnem. Ő volt az apánk. A mi Claudiusunk.
ÁRON De miért nincs egy vérszomjas, túlbuzgó, bosszúszomjas, bölcs szellem, aki elmondja a megoldást? (nevet) Annyira túlműveltek vagyunk, Andris, annyira szánalmasan intelligensek vagyunk.
ANDRÁS Ez a mi átkunk.
ÁRON Töméntelen tudás. Ja. Csak használati útmutatót nem adtak hozzá.
ANDRÁS (fejére mutat) Tudod, mi van itt bent? Tudod mi? Tananyag. Nyers, pontos válaszok, amikhez semmi közöm. Nem értek egyet velük. Nem értem őket. A kérdéseket is elfelejtettem. Kiürült az agyam, hogy aztán megteljen kínnal. Nincsenek gondolataim. Nekem, aki arra hivatott, hogy világot váltson meg! Áron, én nem tudom, ki vagyok. Nem én irányítom az életem. Nincs már életem. Kivé legyek? A fia vagyok. Vér nélküli vérszövetség, érted? Nem tudom kiölni innen. (a haját tépi) Brutus legyek, vagy a töketlen Ikarosz? Lehetnék én a nyugati világ bajnoka ? Soha! Én nem dicsőülhetek meg. Én nem lehetek tiszta kezű apagyilkos! Még Morozov sem lehetek, mert nem vagyok hozzá elég aljas. Mert én is benne vagyok a szarban, nyakig. Marja a testem ez a létezés. Itt van benn, mind. (a fejét fogja) Nem tudok szabadulni tőlük. Et tu, mi fili, Brute? Kai su, teknon?
ÁRON (csend) Verd ki!
ANDRÁS (nevet) Ja. Egy nagy maszturbáció az életem. Az éle-tünk. Egy nagy faszverés, a paplan alatt.
ÁRON És hagyod inkább?
ANDRÁS Képtelen vagyok változtatni.
ÁRON Akkor?
ANDRÁS (csend) Ez lett. Talán miatta. Hogy jobb legyek nála. (iszik) Lehetnék is! De mindig...
ÁRON Beledöglünk így.
ANDRÁS Aztán? Megvonjuk a vállunkat, ennyi. (iszik) Vagy?
ÁRON Van vagy. Lépni kell!
ANDRÁS Le?
ÁRON Ja, lelépni.
ANDRÁS Negyvenévesen? Hova?
ÁRON (nevet) Harminckilenc.
ANDRÁS Harminckilenc. (nevet)
ÁRON Kurvára le kéne lépni!
ANDRÁS Akkor lépjél.
ÁRON És te?
ANDRÁS Én? Maradok. Öreg vagyok már... mindenhez.
ÁRON Hülye vagy, nem öreg! Hülyék vagyunk, mindannyian! (csend) Molnár leszel?
ANDRÁS A Molnár?
ÁRON Az akarsz lenni te is?
ANDRÁS (csend) Áron, én már az vagyok. Én már egy molnár vagyok. (iszik)
ÁRON (rázza a fejét) Ezt nem csinálom tovább. Mondd meg Katicának, hogy elhagyom. Menjen haza, ahogy akar!
ANDRÁS Ez egy férfias húzás, öreg.
ÁRON Ja. Férfiak vagyunk, baszod! (nevet, kimegy)

Címkék: dráma részlet A király meztelen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromnower.blog.hu/api/trackback/id/tr445718658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása