Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

CZAT

mit gondolok? azt, amit te. vagy nem? de. nem. de. nem! de! nem. akkor is! [www.cziczo.hu]

Friss topikok

  • Dr. Visor Karola: #masturhate (2014.05.27. 12:36) Imre, te fütyi vagyol?
  • bikmakk: Kortárs irodalomra, művészfilmre, komolyzenére és színházra már pedig szükség van. Ez nem lehet ké... (2014.05.24. 14:41) Mert.
  • : @Tomi from Space: Szerintem előbb olvass... (2014.02.15. 16:26) Az egészen más...
  • Cziczó Attila: terraincognita.uw.hu/2676.jpg (2014.02.15. 09:04) Ha kicsi lennék...
  • Cziczó Attila: 10% színtiszta (2012.05.17. 08:56) Génjeim

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

rendez.ő

czatti 2012.06.14. 07:07

Simán letagadom bárki előtt, hogy havonta-kéthavonta beírom a gugliba nevem, és végigpörgetem a 20-30 oldalt! Öööö... Ilyet nem csinál egy tisztességes művészember, ugye? Mert nem illik. (Egy f*szt nem!)

Emlékszem, amikor az első 'Csak az az 1' könyvem megláttam a metrón egy fiatal kiscsaj kezében. Lapozgatta. És felröhögött! Hogy amit én akkor éreztem! Én azt éreztem, hogy engem felemelt az Úristen… (Majdnem.)

Így akadok rá néha egy-egy bemutatott darabomra. Kábé harmincszor vittek színre. Sosem szóltak róla. (Jó, komolyabb színházakban azért ez megkerülhetetlen!)

2012-06-13-080.jpg

Erre néhány hete kaptam egy e-mailt.

Tisztelt Cziczó Attila!

Amatőr diákszínpadunkkal 2012. 06. 13-án színre visszük Romantika című
darabját. Nagy szeretettel szeretnénk meghívni a Komáromi Jókai Napokra,
az egyik legnívósabb felvidéki amatőr színjátszó fesztiválra, a fent
említett időpontban, 19:00 órára. Megtisztelne minket, ha jelenlétével
emelné az est hangulatát.

Tisztelettel,

Dudás Szabolcs
tanár

Naná, hogy megjelentem! (És emeltem...)
Komárom szép város. A híd keskeny. Euróval kell fizetni, de forintra is átszámítják. Cigizni lehet a kocsmán belül is. A Művelődési Központ eldugva a világ szeme elől. Komárom Szlovákia egyik városa. Magyar. Sok cigány él ott is. Romantikus.

2012-06-13-084.jpg

Az ifjúsági (+diák) korosztálynak kevés jó színjátékszöveg áll rendelkezésére. Ebben nagy segítségére vagyok ifjú barátaimnak. (Élnek is a lehetőséggel.) Legnépszerűbbek a kamaszdrámáim - azaz életjátékaim -, ezeket falják a játszók, örömmel használják betanítóik. Az, hogy búbánatos cigánymesémet egyszerre emlegetem fel egy komáromi ifjú, frissen kirúgott tanáremberrel, mégis meglepett! (Jövő évadunk nagy durranása lesz felújításunk.)

Élménybeszámoló:

Feszengve várom a kezdést. (Mondanom sem kell: tömeg a nézőtéren!) Érkezik a zsűri. (Soly és a többiek.) Fény le, kezdődik. Motyogom a kezdő mondatokat. (A cigány lop. A cigány csal. A cigány hazudik.) Nevetés a nézőtéren. (Fasza, erre is akadnak értő magyar romaszakértők!) Indul. Fiatalos. Mégsem vicces. Romantikus. (Búbánatos.) Színes játszók, kitalált hangulatok, megművelt karakterek, lassú játék. Zene sincs. (Hiányzik.) Néha csend a nézőtéren, érzelmek a színpadon. (Na ja!) És vége. Vastaps. (Siker?)

Mögöttem a fiatal rendező megkönnyebbült mosollyal, csillogó szemekkel fogadja a gratulációkat. Bemutatkozunk. A fiataloknak is. Közben egy újságíró interjút készít az íróval. (Erre nem voltam felkészülve.) Ismernek. (El.) Kis lépés ez színháztörténeti mértékkel, de nagy lépés néhány ember életében.

Ezért érdemes.

2012-06-13-078.jpg

Na, ez történt velem mostanában.
Ugye, hogy romantikus történet?
Mondja még valaki, hogy mekkora egy marhaság ez a színházasdi!

(És igen, belerendeztem. Használják, vagy nem, kit érdekel?)

Címkék: vélemény előadás komárom író romantika fészek színház jókai napok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromnower.blog.hu/api/trackback/id/tr974587031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása