Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

CZAT

mit gondolok? azt, amit te. vagy nem? de. nem. de. nem! de! nem. akkor is! [www.cziczo.hu]

Friss topikok

  • Dr. Visor Karola: #masturhate (2014.05.27. 12:36) Imre, te fütyi vagyol?
  • bikmakk: Kortárs irodalomra, művészfilmre, komolyzenére és színházra már pedig szükség van. Ez nem lehet ké... (2014.05.24. 14:41) Mert.
  • : @Tomi from Space: Szerintem előbb olvass... (2014.02.15. 16:26) Az egészen más...
  • Cziczó Attila: terraincognita.uw.hu/2676.jpg (2014.02.15. 09:04) Ha kicsi lennék...
  • Cziczó Attila: 10% színtiszta (2012.05.17. 08:56) Génjeim

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Mennyi még a 168?

czatti 2011.11.14. 07:07

Összeszámoltam. Tényleg 168 órából áll egy hét. Nekem mindig többnek tűnik. Átnéztem, mire költöttem a múlt hetit. (És kijött.)

November 7-én kezdődött a hetem, s 13-án ért véget. Volt minden. Eseménydúsra sikeredett!

Aludtam 43 órát. Ezért vagyok álmos egyfolytában. (Vasárnap pedig összejött 10 óra.)

A (pénzkereső)munkámmal eltöltöttem 30 órát. Ebből a felét a gép előtt ülve, nyolcat a helyszíneken, hét(!) órát pedig utazással, tömegközlekedéssel. (Na, ezt nem fizeti senki.)

25 órát voltam a Jemolban: előadással, előkészületekkel, díszletépítéssel és bontással, próbákkal + az idetartozó tömegközlekedéssel. (Ez azért érdekes, mert a héten csak egy volt mindegyikből.)

36 órát töltöttem a színház adminisztrációjával, levelek, e-mailek és drámák írogatásával, telefonálgatással, felkészüléssel a próbákra, vagy éppen a társulat "egyéb" elintézendőivel. (+ az idetartozó tömegközlekedéssel.)

Minden másra - család, barátok, internet, olvasás, tévé, lazulás - maradt 34 óra.

Átlag: 13 óra munka, 6 óra pihenés, 5 óra szórakozás.

Egy heti keresetem 44.000 forintot. Rossz az óradíjam. Viszont igazolva látom elhivatottságomat. (Talán jobb is így!)

Címkék: cziczó attila jemol fészek színház életritmus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromnower.blog.hu/api/trackback/id/tr613369648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása