Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

CZAT

mit gondolok? azt, amit te. vagy nem? de. nem. de. nem! de! nem. akkor is! [www.cziczo.hu]

Friss topikok

  • Dr. Visor Karola: #masturhate (2014.05.27. 12:36) Imre, te fütyi vagyol?
  • bikmakk: Kortárs irodalomra, művészfilmre, komolyzenére és színházra már pedig szükség van. Ez nem lehet ké... (2014.05.24. 14:41) Mert.
  • : @Tomi from Space: Szerintem előbb olvass... (2014.02.15. 16:26) Az egészen más...
  • Cziczó Attila: terraincognita.uw.hu/2676.jpg (2014.02.15. 09:04) Ha kicsi lennék...
  • Cziczó Attila: 10% színtiszta (2012.05.17. 08:56) Génjeim

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Mindenki geci!

czatti 2015.09.05. 08:00

Gyűlik bennem az indulat, néha úgy érzem magam, mint a jegypultnál idegeskedő mangalor az Ötödik elemben. Próbálok higgadt és következetes maradni, de van néhány gondolatom erről a szarról. (Negyvennégyszer szerepel a geci szó, vigyázat!)

Alaphelyzet, ugye, hogy a geci migránsok el akarják foglalni szenthazánkat. Meg kell védeni tőlük! A geci kormány direkt nem csinál rendet, mert jól jön neki a rendetlenség. Logikus. Persze azért nem tesz semmit, mert a geci ZEU direkt jól kibaszik velünk. Mert csak. Amúgy a geci ZEU meg azért pipa, mert a geci amerikaiak direkt addig kavarták a szart, míg elindultak a geci bevándorlók, akik majd jól tönkreteszik Európát. Evidens. Ártatlanok: a geci oroszok, geci kínaiak, geci azeriek, s természetesen a fideszmagyarok. Egyik oldal kipipálva.

S emitt mit találunk? Hm. Van ugye a geci kormány, a geci rendőrök, geci jobbik, geci oroszok, geci isis, geci németek, geci osztrákok, geci ZEU, geci jobbikosok, geci focisták és geci rajongóik, geci kétharmad, geci butamagyarok. Alap. De ez nem elég, nem elég a geci gyűlöletkampány beszopása (amúgy a geci fehérporsés most éppen ölni akar, de holnap reggel már a buszsávban előz be és ordítva mutogat, ahogyan egy hete is tette), nem elég, hogy a megbízott geci kormányunk béna, kell keresni még geci felelősöket! Miért csak a nők segítenek? Mert a geci férfiak rendőröket borogatnak a fradipályánál, haha. (Amúgy meg mázsákat cipelnek a lépcsőkön, vagy éppen mellbevágóan pontosakat írnak, s azért ülnek nők a menekültekkel szemben, amiért az óvodákban, iskolákban is a nők vannak nagyon nagy többségben.) Aztán a nagy kérdés: te mennyit adtál? Illetve fordítva: énannyitadtam... És hozzá a fotók. Makinnvoltam. Fokozás: vittemagyereketis. Fasza. Aztán a geci keresztények! Meg a geci ateisták! Kurva okos mindenki emberszeretetből. (És a lényeget persze senkisem.) Na meg a média! A narancs fotósok hada. Meg a mobilon karaktergyilkoló gyorsak. Meg az önjelölt véleményformálók. (Mindig azt mondtam, hogy a magyar geci top3: politikusok, médiagenyók, taxisok. Mennyire igaz erre a helyzetre, mi?)

Elmegy a geci magyar jobb- és baloldali értelmiségi "elit" a bús picsába! (by jotunder +-)

Amúgy a geci illegális bevándorlók nem piálnak, nem tudnak megenni/inni minden adományt, s ruhát is hagynak a raktárakban, okostelefonjuk van és pötyögik az angolt, ja, s nincsenek köztük öregek, elég sokan keresztények, amúgy pedig próbálnak rohadt higgadtak és alázatosak maradni, ami azért nem megy könnyen, ezt a liberális eszemmel én totál megértem, persze illiberális-keresztény aggyal felfoghatatlan ez a helyzet. És igen, vannak köztük gecik, mert ők is emberek. Mint mi.

Mert mit tehet az az ember, aki a kilátástalanság rettegése közepette egy idegen ország két arcát látva nem tudja eldönteni, hogy élet vagy halál vár rá?

Na, a lényeg persze megint a geci facebook! A fotelben ülő, ájpedező, geci okosok véleményfala. Legfontosabb feladatuk meggyőzni a geci másikakat, rövidebben: GYŐZNI! Tök mindegy hogyan, miért, minek. Mindenki geci okos. És itt nincs ez az oldal, meg az az oldal. Mert nem a lényeg számít, aminek hangja van, szaga van, tapintása van, hanem egy virtuális maszlag, minél távolabb, és parttalan viták a geci nagy semmiről. (Én-Erdős-Virágtól már falramászok, de Kiss Juci azért még mindig megríkat.)

De nézzük, hogy mennyire igaz rám a fentebb vázolt faszkodás! Augusztus 22-én kezdtem egy Kuroszava film linkjével. (Találó!) 29-én Bansky egyik fotóját tettem ki. 31-én ezt írtam: nem hiszem el, hogy ez az az ország, ahol megszülettem, ahol élek, ahol írok, ahol... pont. (S mellé egy menekültes galériát is megosztottam.) Még aznap egy videó is a falamra került a németek vendégszeretetéről, majd egy subbáról lopott, sajátosan magyar képet. Szeptembert a 140 éves Budapest fotóival kezdtem, persze cinikusan utaltam a mai állapotokra, haha. Még aznap este az echotévén próbáltam röhögni. 2-án Dragomán Györgyöt idéztem (a legtalálóbb mondatok ezek amúgy!). 3-án a nácikon röhögtem: Magyaros helyzet: a nácik azt akarják h menjenek el a menekültek, a menekültek meg el akarnak menni;), aztán elsirattam a cink.hu-t, s egy subba poszttal búcsúztam. (Hófehér fogak, haha!) Tegnap nagyon elküldtem a katolikusokat meg a többi egyházat, aztán a meccs alatt (dögunalom!) egy nyugatabbi focis aktualitást posztoltam. A Vincentről jótündért idéztem, majd késő este az ún. barátaimat küldtem el a picsába. Hm. Én sem bírok az indulataimmal, s ez geci szomorú.

Összegezve a geci zigazság lényege: Magyarország szolidaritásból jeles. (Te is röhögsz?)

De szar tudni, hogy barátaim, rokonaim közül ki tenne fel a vagonra, ha újra lenne az!

S én? Elkeseredett, rémült, tehetetlen, együttérző kis fasz vagyok éppen. (És végre megértettem, hogy én a geci magyarok elől menekülök a jól bezárt kis színházamba.)

Amúgy persze "veletek, odaátról" egy kirekesztő nagy geci vagyok.

Címkék: migráns

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromnower.blog.hu/api/trackback/id/tr97762082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása