Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

CZAT

mit gondolok? azt, amit te. vagy nem? de. nem. de. nem! de! nem. akkor is! [www.cziczo.hu]

Friss topikok

  • Dr. Visor Karola: #masturhate (2014.05.27. 12:36) Imre, te fütyi vagyol?
  • bikmakk: Kortárs irodalomra, művészfilmre, komolyzenére és színházra már pedig szükség van. Ez nem lehet ké... (2014.05.24. 14:41) Mert.
  • : @Tomi from Space: Szerintem előbb olvass... (2014.02.15. 16:26) Az egészen más...
  • Cziczó Attila: terraincognita.uw.hu/2676.jpg (2014.02.15. 09:04) Ha kicsi lennék...
  • Cziczó Attila: 10% színtiszta (2012.05.17. 08:56) Génjeim

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Ma felszabadulok. (Csak.)

czatti 2014.04.04. 07:07

Jön a kiválasztási hétvége, én meg erre azt mondom, hogy befejezem.

tumblr_n3aooaqpDf1s06q5zo1_500.jpg

sailorripley.tumblr.com

Kicsit most elegem lett. S ami ennél is szomorúbb, az az, hogy egyre többször veszem észre: félek. A napokban beszélgettünk Árminnal (10 éves, s a fiam) a 4-es metróról, és megkérdezte, miért került ilyen sokba. (Az iskolában hallotta.) Én elmondtam neki, hogy bizony a politikusok lopnak. Percekig tartott, amíg megértette. S annyira elszomorodott, hogy még a könnye is kicsordult. Hát erre nekem nincs szükségem.

Arra meg pláne nem, hogy ezek az emberek, a magyarok képviselői, az országra szabadítottak egy náci bagázst, s a magyarok tizede bármikor hajlandó lenne akár a Dunába is lőni mondjuk engem. De ami a legborzasztóbb, hogy ismerőseim, rokonaim között is nem egy potenciális agresszor fejlődött ki. Túl nagy és önfejű vagyok ahhoz, hogy legalább azt ki merem mondani: nem akarok félelemben élni!

Lesz egy újabb négyév - ami együtt már nyolc, csak mondom! -, s annyira bízom abban, hogy ennél rosszabb már nem lehet, hogy egy szót sem szólok addig, ameddig a politika sem szólít meg. Lesz, ami lesz! De az nem lehet, hogy a negyedszázaddal ezelőtti rendszerváltók vissza akarják építeni azt a rendszert. Nagyot csalódnék. (Különben is, ameddig van internet, mitől féljek?)

Ja, a tippem vasárnapra: FIDESZ 54%, BALOSOK 26%, jobbik 15%, LMP 5%.

 

 

Címkék: politika

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromnower.blog.hu/api/trackback/id/tr565891606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása