Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

CZAT

mit gondolok? azt, amit te. vagy nem? de. nem. de. nem! de! nem. akkor is! [www.cziczo.hu]

Friss topikok

  • Dr. Visor Karola: #masturhate (2014.05.27. 12:36) Imre, te fütyi vagyol?
  • bikmakk: Kortárs irodalomra, művészfilmre, komolyzenére és színházra már pedig szükség van. Ez nem lehet ké... (2014.05.24. 14:41) Mert.
  • : @Tomi from Space: Szerintem előbb olvass... (2014.02.15. 16:26) Az egészen más...
  • Cziczó Attila: terraincognita.uw.hu/2676.jpg (2014.02.15. 09:04) Ha kicsi lennék...
  • Cziczó Attila: 10% színtiszta (2012.05.17. 08:56) Génjeim

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Gabriella próbái - 14/13 (próbanapló)

czatti 2012.10.11. 07:07

'Gabriella tizennégyszer' című drámám bemutatója 2012. október 13-án este 7 órakor lesz a Fészek Színházban. Végigkövetem a próbafolyamatot. Mint rendező és író. Túinvan.

Kész!

gabiproba.JPG

próba (Béla, Tamás, Zsófi és én)

fotók: GIME

Tegnap volt a 20. próbánk. Befejeztük a próbafolyamatot.

Sohasem volt ennyire rövid(?) és kevés találkozásos együttlétem egy előadás(om) alkotóival.

Az Iskolapélda 23, a Gyenge vagyok 26, a TI [Terra Incognita] 28 (+ egy hét alkotótábor), a nem/más pedig 21 próbával készült el. Minden előadás más. Minden társaság más. Ez most így jött össze. És összejött!

Mondjuk, sohasem voltam ennyire felkészült, és feszültségmentes. Öregszem. (Tapasztaltabb vagyok.) És sohasem volt ennyire bizonytalan a többieknek a végkimenetel. Pont az utolsó pillanatra állt össze nekik. De akkor nagyon!

Jó látni, ahogy fejlődnek mellettem a színészek. Zsófi, Tamás, de még Béla is. És én is. (Ennyi idő alatt, ezekkel a feltételekkel és emberekkel, egy ilyen ívű és minőségű előadást megcsinálni!) Hatunk egymásra.

gabriella_dani.jpg

egy igazi szent, glóriával... (Serei Dani)

Három erős vizuális (előadás)élményemet álmodom színpadra az évadban. Rohadt határozottan ragaszkodom az elképzeléseimhez! (Tűzön-vízen át.) Az első kész lett. Olyan, amilyennek akartam. És mégis... Együtt.

Ezzel az előadással végleg kiléptem a diákszínházas korszakomból. Mert ez felnőttdarab. A fiataloknak tömény, (meg)érthetetlen, feldolgozhatatlan. Persze nekik sem árt látni ilyesmit. De még sokat kell élniük, hogy megértsék a miérteket.

A felnőttek tudják, ki az a Gabriella, ki az Dániel, és ki az a Doktor. Tudniuk kell! Mert köztünk élnek.

(És mondja valaki, hogy a nő és férfi nem más! A női és férfi lélek. Amennyire másképp nézik az előadást, az egy belénk kódolt ősi valaminek a megtestesülése. És tudtam! Mert annyira okos vagyok, hahaha...)

Hm. Jöhet a következő! (Mert a próbák alatt megírtam a Romantikát. Jövő héten kezdünk!)

Legutóbb nem említettem meg a társulatot,
akik nagyon sokan képviseltették magukat
a főpróbán. És volt szakmai diskurzus is!
Alakul valami a Fészek Színházban...

Címkék: jemol próbanapló fészek színház Gabriella tizennégyszer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromnower.blog.hu/api/trackback/id/tr634812092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása