Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

CZAT

mit gondolok? azt, amit te. vagy nem? de. nem. de. nem! de! nem. akkor is! [www.cziczo.hu]

Friss topikok

  • Dr. Visor Karola: #masturhate (2014.05.27. 12:36) Imre, te fütyi vagyol?
  • bikmakk: Kortárs irodalomra, művészfilmre, komolyzenére és színházra már pedig szükség van. Ez nem lehet ké... (2014.05.24. 14:41) Mert.
  • : @Tomi from Space: Szerintem előbb olvass... (2014.02.15. 16:26) Az egészen más...
  • Cziczó Attila: terraincognita.uw.hu/2676.jpg (2014.02.15. 09:04) Ha kicsi lennék...
  • Cziczó Attila: 10% színtiszta (2012.05.17. 08:56) Génjeim

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Gabriella próbái - 14/1 (próbanapló)

czatti 2012.08.17. 07:07

'Gabriella tizennégyszer' című drámám bemutatója 2012. október 13-án este 7 órakor lesz a Fészek Színházban. Végigkövetem a próbafolyamatot. Mint rendező és író. Túinvan.

A kezdetek...

Ez az előadás néhány hónapja került képbe. És ez fontos: képbe! Mert egy film hatására készül el. Többekközött

Ez az évad (2012/2013) nekem jubileumi lesz, mert '88 márciusában volt az első színházas előadásunk, amiben én is közreműködtem. 25 éve. Két nagy dobásra készültem: 'Romantika' és 'Halhatatlan'. A cigánymese régi történet, s befejezetlen, ezért akartam véglegesíteni. A 'Halhatatlan' pedig régi vágyam: feldolgozni a halált. Később leírom majd ennek a történetét is, a lényeg az egészből Zsófi. Mert neki (is) szántam ezt a drámát, de úgy alakult, hogy a búcsúra készültem inkább vele kapcsolatban. Aztán kiderült, hogy a hölgyemény mégis van, s tudtam, hogy nem maradhat fajsúlyos szerep nélkül, ezért a nagy beszélgetésünk előtt két másodperccel kitaláltam 'A halál és a lányka' ötletét. Ami röviden annyi, hogy még a kilencvenes évek elején láttam Párizsban Polanszki filmjét, s nagyon megfogott, főleg az, ahogyan hat a nézőre. Talonban maradt, szerencsére, amit előhúzhattam. Ez az előadás Zsófinak, Zsófi miatt készül el.

Miután megbeszéltük, hogy megcsináljuk, agyalni kezdtem. Először is megnéztem újra a filmet, elolvastam az alapdrámát, s rájöttem, hogy ebben a formában ez szar. Magyarországon nem érdekes egy ilyen csöpögősen fájdalmas történet. Alakítgatni kezdtem, majd írtam egy teljesen új drámát az eredeti vázra. Elég jól sikerült.

Hogy kikkel játsszon Zsófi, nem volt nehéz kitalálni. Tamásnak régóta kijár már egy komoly szerep - nem mintha eddig nem kapott volna eleget a jóból! Az elején még vacilláltam, melyik karaktert kapja meg, végül a kevésbé evidens mellett döntöttem. Mert felbukkant újra Béla, aki nem lehetett más, mint a kiismerhetetlen, titokzatos gonosz.

Elkészült a szövegkönyv, összeolvastuk már egyszer, majd átbeszéltük, meghúztuk/tam, bejártuk a teret - ami a Jemol eddigi legnagyobb színpada lesz -, s most várjuk a szeptembert, hogy kezdjünk.

Címkék: dráma próbanapló Gabriella tizennégyszer Fészek Színház

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromnower.blog.hu/api/trackback/id/tr684714291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása